UnitedConsumers mobiel met korting

Klantenservice:

040-235 05 60
Op werkdagen van 8:00 tot 21:00.
Zaterdag van 8:30 tot 17:00.

UnitedConsumers is eigenlijk geen provider van zichzelf, maar verkoopt van een aantal providers abonnementen met korting. Dit doet men via een zogenoemd consumentencollectief. Door een groot aantal consumenten te verenigen kan men als collectief korting bedingen op abonnementen voor mobiele telefonie. Dus door je abonnement af te sluiten via UnitedConsumers krijg je hetzelfde abonnement voor een voordeliger tarief óf met een eenmalige korting.

Abonnementen van de bekende providers

Voor abonnementen voor mobiele telefonie werkt men samen met de providers KPN, T-Mobile, Tele2, Vodafone, Hollandsnieuwe en Ben. Als je via UnitedConsumers een abonnement bij één van deze providers afsluit, dan ben je vrijwel altijd goedkoper uit dan wanneer je dit direct bij de provider zelf doet.

UnitedConsumers providers

De providers waar UnitedConsumers mee samenwerkt.

De achtergrond van UnitedConsumers

UnitedConsumers is in 2000 opgericht en komt voort uit een initiatief om met een collectief inkoopvoordeel te bedingen bij het tanken.

Na de start in 2000 volgden al snel andere markten waar ook korting kon worden bedongen via een consumentencollectief. Zo kwamen er collectieven voor verzekeringen, energie en ook voor mobiele telefonie.

Netwerk en diensten

  • Mobiel
  • Mobiele abonnementen

Overige gegevens

Postadres:
Luchthavenweg 20
5657 EB Eindhoven

Opgericht: 2000

Uitgelichte producten van UnitedConsumers

UnitedConsumers Mobiel abonnement verlengen
Mobiel abonnement verlengen

Verleng je mobiele abonnement via UnitedConsumers
met extra korting!

  • KPN
  • Vodafone
  • T-Mobile
  • Ben
  • Tele2
  • Youfone

Extra voordeel:

Korting tot 84 euro!

Vergelijk alle providers voor mobielVergelijken

0 GB
0 min

UnitedConsumers opzeggen

Als je naar een andere provider overstapt en je wilt je mobiele nummer behouden, zeg dan niet zelf je abonnement bij UnitedConsumers op! Als je dat wel doet loop je namelijk de kans dat je nummer verloren gaat. Meld je aan bij de nieuwe provider en geeft aan dat je gebruikt wilt maken van nummerbehoud. De nieuwe provider zorgt er dan voor dat het nummer wordt overgezet en zegt het abonnement bij UnitedConsumers op.

Als je geen nummerbehoud wilt, dan moet je wel zelf het abonnement bij UnitedConsumers opzeggen. Dit kun je doen via het klantenportaal op de website of neem hiervoor contact op met de klantenservice.