UnitedConsumers mobiel

  • Korting op je abonnement bij gerenommeerde providers.
  • Abonnementen met nieuw toestel óf sim-only.
  • Deskundige klantenservice.
UnitedConsumers logounitedconsumers.com

Vergelijk Mobiel

UnitedConsumers is eigenlijk geen provider van zichzelf, maar verkoopt van een aantal providers abonnementen met korting. Dit doet men via een zogenoemd consumentencollectief. Door een groot aantal consumenten te verenigen kan men als collectief korting bedingen op abonnementen voor mobiele telefonie. Dus door je abonnement af te sluiten via UnitedConsumers krijg je hetzelfde abonnement voor een voordeliger tarief óf met een eenmalige korting.

Abonnementen van de bekende providers

Voor abonnementen voor mobiele telefonie werkt men samen met de providers KPN, T-Mobile, Tele2, Vodafone, Hollandsnieuwe en Ben. Als je via UnitedConsumers een abonnement bij één van deze providers afsluit, dan ben je vrijwel altijd goedkoper uit dan wanneer je dit direct bij de provider zelf doet.

UnitedConsumers providers

De providers waar UnitedConsumers mee samenwerkt.

De achtergrond van UnitedConsumers

UnitedConsumers is in 2000 opgericht en komt voort uit een initiatief om met een collectief inkoopvoordeel te bedingen bij het tanken.

Na de start in 2000 volgden al snel andere markten waar ook korting kon worden bedongen via een consumentencollectief. Zo kwamen er collectieven voor verzekeringen, energie en ook voor mobiele telefonie.

Producten en diensten


  • Mobiel
  • Mobiele abonnementen

UnitedConsumers klantenservice


Telefoon

040-235 05 60

Adres

Luchthavenweg 20
5657 EB Eindhoven

Uitgelichte producten van UnitedConsumers

UnitedConsumers Mobiel abonnement verlengen
Mobiel abonnement verlengen

Verleng je mobiele abonnement via UnitedConsumers
met extra korting!

  • KPN
  • Vodafone
  • T-Mobile
  • Ben
  • Tele2
  • Youfone

Extra voordeel:

Korting tot 84 euro!

UnitedConsumers opzeggen

Als je naar een andere provider overstapt en je wilt je mobiele nummer behouden, zeg dan niet zelf je abonnement bij UnitedConsumers op! Als je dat wel doet loop je namelijk de kans dat je nummer verloren gaat. Meld je aan bij de nieuwe provider en geeft aan dat je gebruikt wilt maken van nummerbehoud. De nieuwe provider zorgt er dan voor dat het nummer wordt overgezet en zegt het abonnement bij UnitedConsumers op.

Als je geen nummerbehoud wilt, dan moet je wel zelf het abonnement bij UnitedConsumers opzeggen. Dit kun je doen via het klantenportaal op de website of neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Dit zeggen anderen over UnitedConsumers

Op Google krijgt UnitedConsumers gemiddeld een 9 uit 2775 beoordelingen. Een greep uit de reviews op google:

Lars Geerligs

Lars Geerligs
5 dagen geleden

Ik heb in totaal denk ik al 4 a 5 auto’s verzekerd via UnitedConsumers, iedere keer word ik onwijs vriendelijk en servicegericht geholpen! Directe hulp en geen gedoe.

Super!

Een bedankje naar alle medewerkers die goede hulp bieden en zo vriendelijk zijn👍

Lees meer
Remco Entius

Remco Entius
1 maand geleden

Ik heb mijn zorgverzekering al een aantal jaar bij UnitedConsumers. Een verzekering van VGZ met korting op de aanvullende verzekeringen, ik kreeg zelfs de laatste maanden van dit jaar een gratis aanvullende verzekering! Het concept van UnitedConsumers bevalt mij wel: een collectief voor consumenten om zo goedkopere diensten te krijgen. Ik wil komend jaar ook met mijn autoverzekering en misschien energie naar deze club!

Lees meer
ThijsK1991

ThijsK1991
2 maanden geleden

Ik heb via de chat contact gehad met een medewerker van UnitedConsumers Energie, en wat een aanfluiting was dat. Op hun eigen website staat duidelijk dat je aan het einde van het contract een bonus krijgt die je zelf kunt laten uitbetalen, besteden in de giftshop of laten verrekenen met je energierekening.

Tot mijn verbazing werd er zonder mijn toestemming besloten dat het bedrag automatisch met mijn energierekening verrekend zou worden. Toen ik daarover navraag deed, kreeg ik van de medewerker een kortaf en afstandelijk antwoord — geen enkele moeite om mee te denken of begrip te tonen. Ze verwees alleen naar de kleine lettertjes, waarin blijkbaar staat dat deze keuzevrijheid niet geldt als je via een prijsvergelijker klant bent geworden.

Dat staat nergens op de website, alleen diep verstopt in de contractvoorwaarden. Dat noem ik bewust misleidend. Een bedrijf dat zich “consumentvriendelijk” noemt, maar zulke trucs uithaalt en zijn klanten vervolgens zo afpoeiert, laat precies zien waar hun prioriteiten liggen.

Voor mij was dit de eerste en meteen de laatste keer UnitedConsumers. Ik heb zelden zo’n slechte indruk gekregen van een energiebedrijf.

Update 13-10: zojuist telefonisch benaderd met uitleg en excuses. Omdat deze persoonlijke manier van excuses wel kan waarderen heb ik de review aangepast naar 3 sterren

Lees meer