DELTA internet, bellen en TV

Klantenservice:

0118-225500
Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 21:00 uur en zaterdag van 09:00 tot 13:00 uur.

DELTA is van een oorsprong een energiemaatschappij, maar levert ook alles in één diensten. De provider komt uit Zeeland en levert in deze provincie de internet-, TV- en telefoniediensten over het kabelnetwerk Zeelandnet. Buiten Zeeland levert men de alles in 1 diensten over diverse glasvezelnetwerken.

DELTA - Zeelandnet geschiedenis

DELTA N.V. is opgericht in 1991 en het gevolg van een fusie tussen Watermaatschappij Zuidwest-Nederland (WMZ) en de Provinciale Zeeuwsche Electriciteits-Maatschappij (PZEM).

Sinds 2002 levert DELTA digitale de diensten internet, interactieve TV en telefonie via het kabelnetwerk van Zeelandnet.

In 2017 zijn de retail activiteiten van DELTA N.V. overgenomen door het Zweedse EQT. Onderdeel van de overname waren de merknamen DELTA en Zeelandnet. De provider Caiway is eveneens eigendom van EQT.

DELTA was in 2018 de eerste internetprovider die een internetsnelheid van een gigabit kon leveren over de kabel.

Netwerk en diensten

  • Internet & TV
  • Internet via de kabel
  • Internet via glasvezel
  • Digitale interactieve televisie
  • TV kijken via app
  • Telefonie (vast bellen)

Overige gegevens

Postadres:
Postbus 5048
4330KA Middelburg

Opgericht: 1991

DELTA op Wikipedia

Acties van DELTA

DELTA DELTA internet
DELTA internet

De eerste 3 maanden korting op je nieuwe abonnement bij DELTA

Extra voordeel:

de eerste 3 maanden vanaf

€ 25,00 p/mnd

DELTA DELTA internet & TV
DELTA internet & TV

De eerste 3 maanden korting op je nieuwe abonnement bij DELTA

Extra voordeel:

de eerste 3 maanden vanaf

€ 25,00 p/mnd

DELTA DELTA alles in 1
DELTA alles in 1

De eerste 3 maanden korting op je nieuwe abonnement bij DELTA

Extra voordeel:

de eerste 3 maanden vanaf

€ 25,00 p/mnd

Vergelijk alle internet & TV providersVergelijken

DELTA opzeggen

Je abonnement bij DELTA op zeggen kun je normaal gesproken doen via het klantenpaneel op de website van DELTA. Heb je de inloggegevens hiervoor niet bij de hand? Neem dan contact op met de klantenservice. Neem je meerdere diensten af? Bijvoorbeeld naast internet ook televisie en/of vast bellen en je wilt alleen één van deze diensten opzeggen? Ook dan kun je het beste even contact opnemen met de DELTA klantenservice.

Als je overstapt naar een andere provider en je telefoonnummer voor de vaste lijn wilt behouden, zeg dan niet zelf je abonnement bij DELTA op. Laat in dat geval de nieuwe provider de overstap helemaal regelen om te voorkomen dat je je telefoonnummer kwijt raakt.

Je kunt bij de meeste providers van internet, TV en bellen overigens ook gebruik maken van de overstapservice. De nieuwe provider zal dan met DELTA de datum van de overstap vaststellen, op deze manier voorkom je dat je zonder aansluiting komt te zitten of juist een periode dubbel moet betalen.

Ervaringen met DELTA? Deel het!

Ben jij klant of klant geweest van DELTA? Of heb je op een andere manier ervaring met deze provider? Door je ervaringen te delen kun je wellicht anderen helpen een overwogen keuze te maken.

Jouw oordeel, positief of misschien minder positief, stellen we zeer op prijs!

Wij vragen je e-mailadres alleen ter controle. Deze wordt niet getoond bij de beoordeling, nooit gedeeld met derden en wij sturen je geen ongevraagde e-mails.

Wij vragen je e-mailadres alleen ter controle. Deze wordt niet getoond bij de beoordeling, nooit gedeeld met derden en wij sturen je geen ongevraagde e-mails.

Dit zeggen anderen over DELTA

Tensen

Tot nu toe worden we niet blij. In juli woning gekocht waar glasvezel tot aan voordeur lag. In augustus contact gehad met delta om glasvezel maar binnen te brengen en aan te sluiten en pakket afgesloten. Zou rond 16 okt plaats vinden. Prima want 14 okt trekken we in de woning. Keurige mail met bevestiging hiervan gehad. Eind september nog geen bericht ontvangen over definitieve datum dus weer gebeld. Blijkt adres niet geclaimd te zijn waardoor er geen actie is ondernomen om aannemer in te plannen. Men zou het adres nu echter direct claimen. Na paar dagen weer gebeld, wat bleek: adres was nog steeds niet geclaimd! Er werd steeds verwezen naar andere partij die eerst iets moest doen. Veel heen en weer bellen van ons tussen delta provider en deltafiber. Uiteindelijk is het adres geclaimd en hebben wij zelf de aannemer gebeld om zsm een afspraak te maken. Dit kan pas op 2 nov. Teruggebeld met Delta of dan 3 nov uiterlijk een monteur gepland kan worden om het direct aan te sluiten. Met verplicht thuiswerken en studerende kinderen noodzaak! Dik een half uur aan de lijn gezeten met de klantenservice die constant haar riedel oplas en niet begreep waar het over ging en niet op voorhand een monteur kon inplannen. Alleen wijzen naar andere partijen. Bij alle gesprekken die we gevoerd hebben (toch dikke 3 uur mee kwijt schat ik) dankzij mee werkende aannemer wel glasvezel naar binnen maar nog geen aansluiting. Moedeloos opgehangen. Helaas zijn we afhankelijk van delta die als provider het alleenrecht heeft. Geen idee hoe studie en werk vorm moeten krijgen van 20 okt tot??? Ik hoop dat er iemand is binnen Delta die wel begrijpt dat als je als provider 2x toe een fout maakt dit ook netjes probeert op te lossen met de klant!

inge

Waardeloos. Sinds juni glasvezel buiten gebied delta. Hadden jammer genoeg weinig keuze in providers. Elke maand een storing die een hele dag duurt. Wifi valt vaak uit. Regelmatig storing tv. We kijken het een jaar aan een anders jammer dan, dan maar geen glasvezel en terug naar kpn